Tenta ett av två avklarad nu. Det kändes väl helt okej i alla fall, även om jag säkert kunde ha gjort mer. Skrev på alla saker utom en, men förhoppningsvis kommer det att nå ett godkänt i alla fall.

Kom hem, slappande av och däckade med huvudet före i min säng. Trött, tröttare, Sophy. Innan dess fick jag dock ett besked som gjorde mig på mycket bättre humör än jag var på innan. Det var helt oväntat, men mycket välkommet. Nu sitter jag och väntar på TC och funderar på om jag ska orka baka något eller inte. På sista tiden har jag varit otroligt hungrig. Jag vet inte om det beror på något speciellt, eller om jag bara har börjat röra på mig lite mer än vad jag har gjort under vinterhalvåret. Mycket möjligt. Min hosta är bättre också, om än inte helt bra. Men livet är i alla fall lite ljusare i kanterna idag än det har varit på ett tag. Jag tackar universum för det, då det är otroligt välbehövligt.

Nu: TC. Lovely! I love you, and I’m so happy that I’ve gotten to know you.<3

Trött.

Sophy.